Monday, 20 June 2011

OnLive

OnLive se ukvarja z igrami na zahtevo. Enostavna razlaga kako onlive deluje je, vzame podatke ki pridejo od tvojega kontrolerja, a namesto da jih pošlje tvojemu računalniku, so podatki poslani dalje po internetu strežniku v onliveovemu podatkovnem centru ki s pomočjo teh podatkov preračuna naslednjo sliko igre. Tale slika je potem vkodirana z onliveovim namenskim enkoder čipom in poslana nazaj do tvojega zaslona kakor hitro gre. OnLive uporablja UDP internet protokol da zagotavlja hitro komunikacijo med tabo in njihovimi strežniki. Imajo tudi pogodbe z velikimi ISPji da zagotavljajo kvalitetno povezavo za svoje uporabnike.

Trenutno lahko uporabljaš OnLive na PC-ju, Mac-u in TV-ju preko OnLive Game Sistema ki ga OnLive tudi imenuje MikroKonzola. Sistemske zahteve za OnLive na PC-ju ali Mac-u so:
MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:
  • Internetna Povezava: 3 Mbps ožičeno ali Wi-Fi

  • Operacijski Sistem: Windows 7 ali Vista (32 ali 64-bit) ali XP SP3 (32-bit), Mac OS X 10.5.8 ali višje

  • Računalnik: Večina PC-jev ali netbookov, vsi Intel Maci

  • Ločljivost Zaslona: 1024x576

  • PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE:
  • Internetna Povezava: 5 Mbps ožičeno ali Wi-Fi

  • Operacijski Sistem: Windows® 7 ali Vista (32 ali 64-bit) ali XP SP3 (32-bit)

  • Mac® OS X 10.6 ali višje

  • Računalnik: Dvojedrni PC-ji, vsi Intel Maci

  • Ločljivost Zaslona: 1280x720

  • Na PC strani bi naj imel vsaj dvojedrni procesor in grafično kartico z 256 MB, ki podpira Pixel Shader 2.0.
    OnLive Game Sistem zahteva:
    1. Ožičeno širokopasovno povezavo blizu TV-ja (3 Mbps minimalna hitrost, 5+ Mbps priporočena)
    2. HDTV z HDMI priključkom ali Komponentni Kabel Adapter, ki se dobi na OnLive Spletni Trgovini 
    Kot napisano OnLive trenutno deluje v ločljivosti 720p, ampak trenutno že delajo na 1080p, ki se nahaja v zaprtem beta testu. Igre navadno tečejo s 60. slikami na sekundo.

    Nekateri atributi servisa so arena kjer lahko opazuješ druge uporabnike med igranjem, če imajo seveda to možnost vklopljeno, in se pogovarjaš z njimi preko voice chat-a, brag clip-i so posnetki zadnjih deset sekund tvojega igranja, profil z seznamom prijateljev in možnostjo tekst chat-a, tržišče za igre, predstavitveni del servisa in nastavitve za OnLive.

    OnLive poganja PC verzije iger na njihovih strežnikih in vse igre podpirajo kontrolo z miško in tipkovnico. Veliko iger podpira XInput kontrolerje kot je uradni Xbox 360 kontroler. Tu je seznam podprtih kontrolerjev:
  • OnLive Brezžični Kontroler (samo za OnLive Game System)

  • Microsoft® Xbox 360® Kontroler za Windows

  • Microsoft Xbox 360 Brezžični Kontroler za Windows (potrebuje Microsoftov Brezžični Igralni Sprejemnik)

  • Logitech® ChillStream™

  • Logitech® F510

  • Saitek® P3200 Rumble Pad

  • Mad Catz® GamePad
    OnLive tudi prodaja svoj brezžični kontroler, ki pa trenutno deluje samo z MikroKonzolo.

    OnLive se je predstavil javnosti na GDC-ju 2009. Po tem so imeli obdobje odprte bete, ki se je začela  septembra 2009 in trajala do uradnega zagona servisa. OnLive so uradno zagnali 17. junija 2010, takoj po njihovi predstavitvi na E3 2010, startali so z 17. igrami. Zanimiva stvar, ki se je zgodila ob njihovem zagonu je bila odstranitev vseh iger založnika EA-ja z servisa od EA-ja samega in odnos med onliveom in EA-jem je še vedno težaven. OnLive je trenutno na voljo samo v ZDA in Kanadi, a se lahko uporablja tudi v mnogih drugih državah po svetu. V jeseni načrtujejo start njihovega servisa v Veliki Britaniji in pozneje širitev v Evropo in Azijo. Za partnerje imajo velike založnike iger in velike tehnološke partnerje. Bolj znani investitorji v podjetje so  AT&T, Warner Bros., Autodesk, Maverick Capital, BT in HTC.

    OnLiveov seznam iger trenutno obsega več kot 100 iger. Med njimi so igre kot Homefront, Duke Nukem Forever, Borderlands, Red Faction Armageddon, Batman Arkham Asylum in Just Cause 2. Veliko njihovih iger je na voljo v OnLive PlayPack-u. PlayPack je primerljiv z Netflixovo all-you-can-eat mesečno naročnino, ki stane $9.99/mesec in vsebuje rastočo knjižnico 60+ malo starejših iger. Več in več založnikov izdaja svoje igre na OnLiveu na isti dan kot v trgovini, seveda z izjemo EA-ja in Activisiona. Opcije za nakup v OnLiveu vsebujejo pravkar omenjeni PlayPack in pa OnLive PlayPass. S PlayPass-om v bistvu kupiš igralni čas, igre lahko najameš za 3 ali 5 dni s cenami med $5 do $7, ali pa kupiš polni PlayPass kar je v bistvu nakup igre in tudi cene so podobne kot v trgovini. Vse igre razen Homefronta lahko preizkušaš večinoma za  30 minut in demonstracije iger lahko zaganjaš znova in znova. Preizkusi iger se lahko zaganjajo tudi neposredno iz povezav na spletnih straneh. OnLive ima tudi veliko promocij kot Steam, kjer igre prodajajo po znižani ceni. Igre se da tudi prednaročiti z diskontom, za prednaročilo dobiš zastonj PlayPass ali celo zastonj MikroKonzolo.

    Med igrami, ki bodo prispele k OnLive-u so Deus Ex Human Revolution, Warhammer 40k Space Marine, Batman Arkham City, Fear 3, From Dust, Dead Island, Dungeon Siege 3, Dirt 3, Call of Juarez The Cartel in The Witcher 2 Assassins of Kings.

    Od odprtja se OnLive kot servis neprestano razvija z izboljšavami kot so nižja latenca, lepša slika, večjo zmogljivostjo, achievementi, voice chat-om, Facebook integracijo, povabila prijateljem, itd. Imajo tudi velike načrte za prihodnost kot so igre v 1080p ločljivosti, igre v 3D prikazu, integracija v Vizio TV-je, Blu-Ray predvajalnike in tablične računalnike, integracija v priključke za kabelsko televizijo. V jeseni načrtujejo širitev na iOS in Android naprave. Delajo na kontrolah na dotik za le takšne naprave ki bodo uporabne v nekaterih igrah, Ubisoftov From Dust bo dobil kontrole na dotik ekskluzivno za OnLive, prodajati bodo začeli Univerzalni OnLive Brezžični Kontroler ki se lahko uporablja z PC-ji, Mac-i, TV-ji, Blu-Ray predvajalniki, priključki za kabelsko TV, Google TV-jem, tabličnimi računalniki, pametnimi telefoni, itd.

    Vsak se lahko prijavi za OnLive servis in vidi kako deluje na njihovi povezavi. Osebno ga uporabljam že nekaj mesecev na 5 Mbps povezavi in deluje presentljivo dobro kljub dejstvu da se povezujem z strežnikom na vzhodni obali ZDA. Ko bo OnLive dobil strežnike v Evropi, kar bo v kratkem, in uradno začel poslovati v Evropi bo sam servis nedvomno še neprimerljivo boljši. Vsak, ki ga zanima kako izgleda možna prihodnost interaktivnih vsebin se lahko zastonj prijavi in če ima kolikor tolikor dobro internet povezavo bo ostal odprtih ust ob prvem zagonu OnLive-a.
  • No comments:

    Post a Comment